Zuurstofbehandeling

Vele beroemdheden laten zich behandelen met Crystal Clear. Grote sterren als Madonna, Sting, Halle Berry, Victoria Beckham, Cindy Crawford, Dido, Gwyneth Paltrow zijn overtuigde gebruikers van de revolutionaire huidbehandelingen van Crystal Clear.

Het Zuurstofapparaat van Crystal Clear werk fantastisch op de huid. Veelal wordt deze behandeling in combinatie gegeven met de Microdermabrasieapparaat (MDA). Door de peeling van de MDA wordt de huid toegankelijk voor crèmes.

Wanneer we ouder worden daalt de beschikbare zuurstofhoeveelheid in de huidcellen, wat resulteert in minder stevigheid van de huid en het ontstaan van lijntjes en rimpels.

Crystal Clear zuurstofbehandeling vult de verloren zuurstof in de huid aan en de actieve ingrediënten in het serum herstructureren de huid. Lijntjes en rimpels worden zichtbaar opgevuld. De resultaten zijn onmiddellijk zichtbaar, maar de zuurstof werkt na de behandeling door, wat de celregeneratie stimuleert.

Deze behandeling is uitstekend voor een acnehuid door het antibacteriële effect van het serum. Mogelijke littekens en de bacteriën die de acne veroorzaken worden tegengegaan.

Na de peeling wordt een gepatenteerd serum  in streepjes over de huid verdeeld waarna deze met 98% zuivere zuurstof in de huid wordt geblazen.  Het is een fijne behandeling om te ondergaan, de zuurstof voelt fris aan op het gezicht.

Voor wie en met welke frequentie?
Zuurstof kan op iedere huid worden toegepast. Het heeft een bijzonder liftend effect op de ogen, deze worden vaak ronder. De huid wordt bijzonder glad.

Zuurstofapparaat van Crystal Clear is de modernste techniek om de huid te hydrateren.

Bijzonder is te weten dat deze behandeling tot dicht onder de ogen toegepast mag worden. Dit geeft een bijzonder mooi resultaat voor lijntjes en rimpels. Ook halslijnen kunnen mooi vervaagd worden.

VIP- Behandeling: Microdermabrasie + Zuurstofbehandeling (gelaat+hals)