LET OP!

Wegens geloofsovertuiging behandelen wij alleen dames. De online afspraken zijn, daarom alleen bedoelt voor dames. Wij hopen op uw begrip.

Wanneer u niet weet wat voor gezichtsbehandeling u wilt, dan kunt u een behandeling op advies inplannen en in de reacties aangeven wat voor behandeling u in gedachte heeft of de situatie beschrijven waarin u verkeerd.

Wilt u een afspraak samen met een vriend/in, inplannen? Plan dan een Duo behandeling in. De duo behandelingen zijn twee afspraken op dezelfde tijd, bij twee medewerkers. U wordt dan tegelijk behandelt en u voorkomt zo wachttijden. De duo behandeling hoeft maar door één van de twee vrienden te worden ingepland. 

Voor het maken van een online afspraak is een aanbetaling noodzakelijk. Deze zal bij de behandeling verrekend worden met de totale kosten. Bij On4kliniek worden alle klanten gelijk behandeld, daarom is zijn er geen uitzonderingen op de regels mogelijk.

Indien u een afspraak niet 48 uur van tevoren annuleert of verzet, dan zijn wij genoodzaakt om de aanbetaling in rekening te brengen. Aanbetalingen kunnen niet worden teruggevorderd, aangezien wij niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor onvoorspelbare situaties zoals ziekte, files, etc. Wij verwachten dat u begrip heeft voor de situatie waar wij in vallen, bij het niet komen opdagen van de afspraken. Bij een afzegging kort voor de afspraak, hebben wij geen tijd om deze afspraak aan te vullen en gaat dit ten koste van onze tijd.  

Het verzetten of annuleren  van een afspraak minimaal 48 uur van tevoren is kosteloos. Bij het verzetten van een afspraak meer dan 48 uur van tevoren, wordt de aanbetaling gereserveerd voor de eerst komende afspraak, die wordt ingepland. Bij het verzetten van een afspraak, verzoeken we u vriendelijk via Whatsapp contact op te nemen met 06-14366376. Vermeld in uw bericht uw naam, de datum van de ingeplande behandeling en de datum wanneer u beschikbaar bent voor een nieuwe behandeling. Afspraken annuleren is alleen via Whatsapp mogelijk, niet telefonisch of via social media.  Vermeld in uw bericht uw naam, de datum van de ingeplande behandeling en uw IBAN.